Excited! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Petra - WaarBenJij.nu Excited! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Petra - WaarBenJij.nu

Excited!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

05 Juli 2015 | Nederland, Katwijk-Midden

Petra

Dinsdag 14 juli is het zover! Dan begint onze roadtrip door West Amerika. We zullen via Londen naar Los Angeles vliegen, waar we direct onze huurauto zullen ophalen. Na de eerste nacht en dag in LA vervolgen we onze reis.. Steden als San Diego, Las Vegas en San Francisco staan op de planning. Maar natuurlijk ook prachtige Nationale Parken als Joshua Tree, Grand Canyon, Bryce Canyon, Zion, Death Valley en Yosemite. Gemiddeld zullen we (nou ja.. Jaap), als alles goed gaat, wel zo'n 5000 km gaan afleggen. Via deze pagina hopen we jullie op de hoogte te houden van onze avonturen, die we vast en zeker zullen gaan beleven!

Actief sinds 05 Juli 2015